eerste dag met de auto - Reisverslag uit Mono Village, Verenigde Staten van Irma Eijndthoven - WaarBenJij.nu eerste dag met de auto - Reisverslag uit Mono Village, Verenigde Staten van Irma Eijndthoven - WaarBenJij.nu

eerste dag met de auto

Blijf op de hoogte en volg Irma

01 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Mono Village

Eindelijk was het zover we mochten de auto halen .
Na 1,5 uur wachten kregen we de sleutels van een Chevtolet Malibu LT . Een naar mijn zin veel te grote auto .
Gelukkig stond hij 3 hoog in een garage midden in San Francisco .
Wat wil je nog meer !!
Na 2 meter rijden kwam Timo erachter dat hij zijn telefoon zoek was .of ik even wilde parkeren !!
Als een boer met kiespijn ben ik de garage uit gereden , Timo liep zijn telefoon te zoeken .en heb ik buiten in een winkelstraat mijn auto geparkeerd !!!
Daar kwamen we er gelukkig erachter dat de telefoon naast de stoel was gevallen ,
Toen maar gauw de stad uitgereden waarna we gestopt zijn om boodschappen te doen (oa een koelbox)
S middags om 1500 kwamen we in het hotel aan , waarna we lekker rustig aan hebben gedaan .
Jongens gezwommen , ik gelezen en lekker voor de kamer gegeten .
De jongens hebben nog lang met een Amerikaanse jongen gezwommen en ik gezellig met hun moeder zitten kletsen .
En natuurlijk aan het eind nog een spelletje kaarten