eerste dag met de auto - Reisverslag uit Mono Village, Verenigde Staten van Irma Eijndthoven - WaarBenJij.nu eerste dag met de auto - Reisverslag uit Mono Village, Verenigde Staten van Irma Eijndthoven - WaarBenJij.nu

eerste dag met de auto

Blijf op de hoogte en volg Irma

01 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Mono Village

Eindelijk was het zover we mochten de auto halen .
Na 1,5 uur wachten kregen we de sleutels van een Chevtolet Malibu LT . Een naar mijn zin veel te grote auto .
Gelukkig stond hij 3 hoog in een garage midden in San Francisco .
Wat wil je nog meer !!
Na 2 meter rijden kwam Timo erachter dat hij zijn telefoon zoek was .of ik even wilde parkeren !!
Als een boer met kiespijn ben ik de garage uit gereden , Timo liep zijn telefoon te zoeken .en heb ik buiten in een winkelstraat mijn auto geparkeerd !!!
Daar kwamen we er gelukkig erachter dat de telefoon naast de stoel was gevallen ,
Toen maar gauw de stad uitgereden waarna we gestopt zijn om boodschappen te doen (oa een koelbox)
S middags om 1500 kwamen we in het hotel aan , waarna we lekker rustig aan hebben gedaan .
Jongens gezwommen , ik gelezen en lekker voor de kamer gegeten .
De jongens hebben nog lang met een Amerikaanse jongen gezwommen en ik gezellig met hun moeder zitten kletsen .
En natuurlijk aan het eind nog een spelletje kaarten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Mono Village

New York en West Amerika

samen met Timo en Bas 4 weken rondtrekken door Amerika

Recente Reisverslagen:

19 Augustus 2014

laatste dag

18 Augustus 2014

Hollywood

17 Augustus 2014

laatste reisdag

16 Augustus 2014

aquatica

15 Augustus 2014

Seaworld
Irma

zomervakantie 2014

Actief sinds 24 Juli 2014
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 6141

Voorgaande reizen:

25 Juli 2014 - 21 Augustus 2014

New York en West Amerika

Landen bezocht: