Yosemite - Reisverslag uit Mono Village, Verenigde Staten van Irma Eijndthoven - WaarBenJij.nu Yosemite - Reisverslag uit Mono Village, Verenigde Staten van Irma Eijndthoven - WaarBenJij.nu

Yosemite

Blijf op de hoogte en volg Irma

01 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Mono Village

Op aanraden van een aantal mensen hier vanmorgen om 0600 ( ja echt !!)de wekker gezet.
Waarna we heerlijk hebben ontbeten , hoort bij de overnachting voor het eerst .
Vervolgens in de auto gestapt om naar Yosemite te rijden wat ook nog 1,5 uur kostte. Alleen had niemand mij verteld dat we ook nog een pas overmoesten .
Dat is even wennen !!
Daar aangekomen de bus genomen en rond gereden door het park om vervolgens een wandeling naar de waterval te maken . Schitterend wat een mooi park .
Het enige wat we nog niet gezien hadden waren de giant bomen . Waardoor we nog 40 km moesten rijden , berg op met veel bochten .
Daar aangekomen weer 20 minuten in een bus om vervolgens nog een stukje te lopen maar zeker de moeite waard .
Al met al pas om 1800 terug in het hotel waar we nu uitgeteld aan het zwembad liggen ( Bas erin )om bij te komen

• 02 Augustus 2014 - 17:26

Desiree Bosch:

Yes gevonden is even zoeken inderdaad.

• 02 Augustus 2014 - 17:38

Rika:

Hey Irma, Timo en Bas,
    Superleuk jullie verhalen te lezen, keep it coming!
    Geniet ervan!

groetjes!

• 02 Augustus 2014 - 17:46

Ernestine De Koff:

He he, eindelijk stukje gevonden over Yosemite!! Fijn dat het allemaal lukt en jullie geweldige dingen zien en ervaren.

Njoy!

Groetjes,
    Ernestine

• 03 Augustus 2014 - 14:48

Claudia:

Hey Irma

Zo te lezen hebben jullie een heerlijke vakantie. Ik hoop dat de auto begint te wennen. Veel plezier nog!

Groetjes Claudia

• 03 Augustus 2014 - 20:32

Oda:

Hoi Irma Gevonden. Geniet van je vakantie en ik blijf jullie volgen. Groetjes van ons

• 08 Augustus 2014 - 18:38

Cathy:

Hoi Irma, was inderdaad even zoeken maar ik heb je gevonden. Leuk om je belevenissen te lezen.
    Dat van die pas wist ik ook niet, wij zijn de andere kant op gereden. Maar de wegen daar zijn niet zo smal als in Europa toch? Die seqoia bomen zijn echt groot hé?

Veel plezier op de rest van jullie reis