Las Vegas - Reisverslag uit Koreatown, Verenigde Staten van Irma Eijndthoven - WaarBenJij.nu Las Vegas - Reisverslag uit Koreatown, Verenigde Staten van Irma Eijndthoven - WaarBenJij.nu

Las Vegas

Blijf op de hoogte en volg Irma

04 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Koreatown

Wat een verschil op 1 dag !
Vanmorgen wakker geworden in Death Valley . Gelukkig scheen de zon weer en deden we rustig aan .
Op weg naar het volgende hotel kwamen we nog een mooi uitzicht punt in de Valley tegen . Weer heel anders dan gisteren : schitterend .
Na nog een half uurtje gereden te hebben kwam het noodweer weer opzetten . Zo erg dat we stil zijn gaan staan midden in Death Valleu , temperatuur daalde tot 20 graden en het regende zo hard dat de ruiten wissers het niet aan konden .
De wegen trouwens ook niet , ontstonden heel snel riviertjes .
Daarna rustig gereden naar Las Vegas ,
Toen we daar aankwamen en ingecheckt waren op naar de 34 e verdieping .even ons hotel verkennen !!
Er zit gewoon een pretpark in : oa 2 achtbanen en Casino
Vanavond even met de jongens op de strip geweest ( boulevard)
Nu weer moe en voldaan in bed

• 08 Augustus 2014 - 18:48

Cathy:

Veel mensen denken dat Death Valley dor en droog is maar het is echt wel mooi om door heen te rijden. Ben je ook in Badwater Basin geweest? En Artists Drive? Lijkt me wel heel apart om daar zo'n regenbui mee te maken, dat gebeurt daar niet vaak.