Page - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van Irma Eijndthoven - WaarBenJij.nu Page - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van Irma Eijndthoven - WaarBenJij.nu

Page

Blijf op de hoogte en volg Irma

11 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Bryce Canyon City

Eindelijk weer een berichtje . Of geen snel wifi of site lag eruit .
Weet de dagen amper weer , gaat zo snel .
Vanaf Bryce zijn we op 7 augustus , rustig opgestaan en naar Lake Powell gereden . Daar aangekomen lekker lui aan het zwembad gelegen , Walmarkt bezocht ( blijft leuk ) en bij een Italiaan wezen eten .
8 augustus weer rustig aan gedaan , sloegen heb ik aan het zwembad gelegen en de jongens achter de laptop . S middags naar de Antelope Canyon geweest .
Na een leuk jeep toch en daar aangekomen te zijn konden we voetje voor voetje er door heen , zo druk .
S avonds weer uit eten geweest met mooi uitzicht .

• 11 Augustus 2014 - 19:59

Cathy:

Wal*Mart blijft inderdaad heel leuk om te winkelen, zo lekker groot :-) Je hebt de Antelope Canyon dus gevonden, jammer dat het er nu zo druk is. Vond je het wel de moeite waard?