aankomst in San Diego - Reisverslag uit Serra Mesa, Verenigde Staten van Irma Eijndthoven - WaarBenJij.nu aankomst in San Diego - Reisverslag uit Serra Mesa, Verenigde Staten van Irma Eijndthoven - WaarBenJij.nu

aankomst in San Diego

Blijf op de hoogte en volg Irma

15 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Serra Mesa

Gisteren weer verplaatsten van hotel . Rustig op gestaan in Palm Springs .
Binnen door weg genomen naar San Diego . USA blijft mooi en aangekomen in San Diego gelukkig een shopping mall gevonden . Timo eindelijk weer wat kleren kunnen kopen .
Daarna door naar ons hotel midden in San Diego .
Wel weer wennen in zo een grote stad te rijden op een gegeven moment 7 breed per kant .
S avonds wilde we uit eten op het strand . Dat konden we moeilijk vinden en toen we het gevonden hadden was het helemaal leeg . Ook geen restaurantje aan het strand !! Ha ha zal wel aan ons liggen . Gelukkig wel wat gevonden waar kinderen tot 12 gratis waren : Bas was ineens 11 !!
S avonds hebben we tot 2400 gewacht om Timo toe te zingen .
Hadden we s middags ook al gedaan toen het in Nederland 1200 was

• 16 Augustus 2014 - 19:19

Cathy:

Van harte gefeliciteerd Timo, het wordt vast een leuke dag in Seaworld