Alcatraz - Reisverslag uit Little Osaka, Verenigde Staten van Irma Eijndthoven - WaarBenJij.nu Alcatraz - Reisverslag uit Little Osaka, Verenigde Staten van Irma Eijndthoven - WaarBenJij.nu

Alcatraz

Blijf op de hoogte en volg Irma

30 Juli 2014 | Verenigde Staten, Little Osaka

Vanmorgen mochten we vroeg op pad !09;00 in de bus richting de boot naar Alcatraz ,
Gelukkig snappen we nu de bussen wel zodat we op tijd bij de boot waren . Daar weer on de rij voor de boot , op Alcatraz aangekomen hebben we de audio tour gedaan . Die is zeer indrukwekkend . Gevangenen en bewakers die vertellen over hun leven daar . Wat vreselijk moet het geweest dijn om daar te zitten .
Daarna op naar pier 39 ( de Amerikaanse Scheveningen pier ) met de zeeleeuwen .
Wat een lieve beesten .
Na ook nog geluncht te hebben . Gekeken op Fisherman Wharf .daar genoten van straat artiesten .
En natuurlijk voordat we naar het hotel gingen nog de cable train genomen . Dat moet je gedaan hebben als je in SF bent . Gelukkig dachten meer mensen zo zodat we weer een half uur mochten wachten .
Na weer wat shops gezien te hebben toch maar even uitgerust in het hotel .
Daarna wilden de jongens nog een keer eten in hetzelfde restaurant als gisteren waar de bediening erg aardig is .
Vandaag de jongens geleerd hoe de toepen . Nu dat heb ik geweten , eten was heel snel op om verder te gaan .
Staat nu 2-0-0 voor Bas .
Gelukkig hebben de jongens het kussen gevecht net weer overleeft zodat we rustig kunnen slapen !!!!