laatste reisdag - Reisverslag uit Redondo Beach, Verenigde Staten van Irma Eijndthoven - WaarBenJij.nu laatste reisdag - Reisverslag uit Redondo Beach, Verenigde Staten van Irma Eijndthoven - WaarBenJij.nu

laatste reisdag

Blijf op de hoogte en volg Irma

17 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Redondo Beach

Wat een dagje vandaag , pff
Vanmorgen moesten we weer voor 09.30 ontbijten .we stonden niet op de lijst . Dus of we even af wilde rekenen .dacht het niet . Dit hadden we met de manager afgesproken !
Toen we daarna de spullen hadden gepakt en even wilde uitchecken deztlfde vraag of ik even bijna 600 dollar wilde afrekenen ......
Dacht het niet . Had donderdag een voucher gegeven dat onze kamer geprepaid was !! Die brief hadden ze niet meer en dan had ik pech !!!
Na een klein uurtje " gezellig " kletsen eindelijk gevonden na wie ze moesten bellen en toen was het sorry !!!!
Ach ja we konden eindelijk weg , op aanraden van wat mensen de 101 highway genomen naar LA
Hier was het hartstikke druk , veel stoplichten . Al met al schoot het niet op .
Ja ik vond het mooi en de jongens ook voor mij . Zij waren druk met spelletjes op de telefoon .
Dan toch maar de snelweg op . Gelukkig door rijden : voor ongeveer 10 Miles : files !!!!
En er kwamen steeds meer banen bij op een gegeven moment 9 breed
O wat werd ik vrolijk !!! Wordt moe zo van het rijden .even gestopt bij een supermarkt voor Pokémon kaarten .
De auto begint te druppelen net alsof airco lekt . Snap er niks van !!
Wilde gauw naar het hotel en auto even weg zetten .
Gelukkig ging het tweede deel van het rijden voorspoedig en kwamen we asn in ons laatste hotel .
Super we hebben een mooie kamer met zeezicht . Ja echt
Na even een biertje gedronken te hebben . Met de jongens wezen eten op de pier en even een stukje gelopen .
Jongens moesten lachen om mij vandaag . En dat bracht mij weer in goede stemming .
Nu nog even een biertje op ons terras met uitzicht op zee , jongens nog even zwemmen en dan naar bed .
Want morgenochtend 0830 staat de bus klaar voor sightseeing door Los Angeles

• 18 Augustus 2014 - 16:17

Desiree:

Hoi Irma geniet nog daar in LA hier is het weer slecht veel regen. Dus lekker even uitrusten van de reis Super zeg genieten maar X Dees

• 18 Augustus 2014 - 22:56

Cathy:

Wat een pech zo'n dag, dan lijkt wel alles tegen te zitten. Ben je al helemaal opgefokt van de strubbelingen in het hotel dan krijg je ook nog te maken met de verkeersdrukte rond LA, en ik weet dat dat echt druk is. Gelukkig maar dat het laatste hotel alles weer goedmaakt en dat jullie samen kunnen lachen om de alle belevenissen van vandaag.
    Veel plezier op jullie sightseeing, Los Angeles is een hele leuke stad.