Death Valley - Reisverslag uit Indian Village, Verenigde Staten van Irma Eijndthoven - WaarBenJij.nu Death Valley - Reisverslag uit Indian Village, Verenigde Staten van Irma Eijndthoven - WaarBenJij.nu

Death Valley

Blijf op de hoogte en volg Irma

03 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Indian Village

Gisteren morgen hebben de jongens uitgeslapen . Werden pas om 09.30 wakker .
Na weer een lekker ontbijt zijn we weer verder gereden .
Maar eerst kwamen we er bij het uitchecken achter dat we Bas zijn Apie ( knuffel) waren vergeten !!
Iedereen in de stress , kamer was al leeg geruimd , maar in de was op de gang konden we hem gelukkig terug vinden .
Daarna volgende stop : tanken . Ook dat was even wennen want ik was vergeten te vragen wat er voor brandstof ingaat en hoe de dop eraf gaat . Ook hier was iedereen weer even vriendelijk .
Eindelijk konden we op pad over de Sonora pas ( nooit van gehoord ) wel mooi ,er waren stukken bij waar het daling of stijgingspercentage 26% was . Had er graag een foto van gemaakt als ik daar de rust toe had .
Eind van de middag na een lekkere lunch kwamen we aan in Mammoth Lake een wintersport plaats op ongeveer 2000 meter hoogte.
Vanmorgen weer rustig op gestaan en vertrokken richting Death Valley .
Het rijden gaat mij ondertussen goed af , mag ook wel naar ongeveer 1000 km
Wat een verschil met gisteren de omgeving en wij maken mee wat er hier haast nooit gebeurd :regen en veel bewolking , daardoor is het ook niet zo warm .
We zijn gestopt bij echte zand duinen waar de jongens hun naam in hebben geschreven .
Nu zijn we in een ranch /oase midden in de valley waar de jongens nu nog (21.00) aan het zwemmen zijn .
Dagen vliegen echt voorbij

• 08 Augustus 2014 - 18:43

Cathy:

Vriendelijke mensen die Amerikanen hé? Ook wij stonden de eerste keer te stuntelen aan de pomp hoor, maar aldoende leer je wel. Gelukkig maar dat Bas zijn Apie weer terug heeft voordat jullie het hotel verlieten, het zou toch niet leuk zijn om die achter te laten.