Grand Canyon - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van Irma Eijndthoven - WaarBenJij.nu Grand Canyon - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van Irma Eijndthoven - WaarBenJij.nu

Grand Canyon

Blijf op de hoogte en volg Irma

11 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Bryce Canyon City

Gisteren vroeg opgestaan . Want onderweg naar Flagstatt wilde we ook pangs de Grand Canyon .
Timo was echt niet lekker . Dus viel zo in slaap in de auto .
Bas en ik hadden tijdens het ontbijt een leuk gesprek met een echtpaar uit Canada die met een thunderbird rond trokken .
Wat een mooie auto .
Om 1100 waren we al bij de Grand Canyon waar we rustig de uitzichtpunten afgingen . Wat overweldigend . Je weet niet hoever je kijkt maar zoveel kleuren bergen en dalen !
Elk uitzicht weer totaal anders .
Nadat we ze allemaal gehad hadden wel besloten om vandaag niet terug te gaan . Weer 150 km heen en dan weer terug voor een wandeling of zo wordt iets teveel
In de avond kwamen we aan in het mooiste hotel tot nu toe .
Moe en voldaan gingen we weer ons bedje in

• 11 Augustus 2014 - 20:02

Cathy:

Wat sneu voor Timo, hopelijk gaat het gauw weer wat beter met hem zodat hij ook weer kan meegenieten van de vakantie.

• 11 Augustus 2014 - 20:02

Cathy: