palm springs - Reisverslag uit Indian Wells, Verenigde Staten van Irma Eijndthoven - WaarBenJij.nu palm springs - Reisverslag uit Indian Wells, Verenigde Staten van Irma Eijndthoven - WaarBenJij.nu

palm springs

Blijf op de hoogte en volg Irma

13 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Indian Wells

Na een nachtje in een echt motel langs de snelweg in Amerika . Waren we blij dat we konden rijden .
Het moest deze vakantie een keer gebeuren : vergeten te tanken . En dat na een lange rijdag van gisteren . En tuurlijk zag ik het pas net nadat er stond 40 Miles volgende tankstation !!!
We wilde nog naar Joshua tree park . Maar dat durfde ik echt niet meer aan om te rijden .
Gelukkig waren we op tijd voor tanken in Palm Springs zodat we weer rustig verder konden rijden
10 Miles later al hotel : wauw wat mooi , kijken uit op een golfbaan , 3 zwembaden .
De bedoeling was nog met een skilift een berg op om daar te kijken . Maar jongens wilde hier blijven . Ok plan weer veranderd .
Eind van de middag toch nog besloten om erheen te gaan . Alleen konden we het niet vinden . Tom Tom kende het adres niet .
Ach ja we kregen honger , bij een leuk restaurant gestopt . Lekker gegeten
En op de terug weg gestopt bij een kartbaan die hadden we wel gezien !!
En ja dat wilde de jongens wel .
Nu gaan we om 2200 toch nog even zwemmen en kaarten langs de zwembad rand .
Weer een heerlijk ontspannen dagje

• 14 Augustus 2014 - 08:41

Cathy :

Ai, gelukkig maar dat je nog op tijd een bezinepomp hebt kunnen vinden. Het is ons ook een keer overkomen, wij hadden nog maar 1 liter benzine over toen we eindelijk, en onder begeleiding van een politieauto, een pomp hadden gevonden. Daar word je toch wel heel zenuwachtig van.
    Zijn de jongens weer helemaal beter? Vinden zij het ook nog steeds leuk om zo rond te reizen?
    Nu op weg naar San Diego, veel plezier.