eerste dag - Reisverslag uit 418 W 46th, Verenigde Staten van Irma Eijndthoven - WaarBenJij.nu eerste dag - Reisverslag uit 418 W 46th, Verenigde Staten van Irma Eijndthoven - WaarBenJij.nu

eerste dag

Blijf op de hoogte en volg Irma

26 Juli 2014 | Verenigde Staten, 418 W 46th

Na een turbulente vlucht . Waarin Bas en ik het niet leuk meer vonden stonden we om 1130 veilig aan de grond .
Ons ingesteld op lange wachtrijen bij de douane viel dat reuze mee .
Timo en ik mochten onze vingerafdrukken en foto achterlaten .
Achter de douane hadden we snel onze koffer .
En konden we bedenken hoe we bij ons hotel moesten komen ,
Het vliegveld heeft een air train dus daarop en toen een half uur met de trein naar het centrum van New York .
Daar kreeg Timo en bloedneus en in de drukte met veel vragen kwamen we wr niet snel achter waar we heen moesten .
Gelukkig kwamen we een ander Nederlands gezin tegen die naar hetzelfde hotel onderweg waren .
Na nog 2 metro haltes waren we om 1430 op plaats van bestemming .

Na opfrissen zijn we wandelend op weg gegaan en stonden we vrij snel bij een giga M&M s shop van 2 verdiepingen hoog .
Heerlijk een hotdog gegeten en toen naar Times Square wat een reclames .
Via 5th avenue naar de grootste kinderspeelgoed winkel en de i phone shop .
Daarna was onze energie helemaal op ,