New York - Reisverslag uit 418 W 46th, Verenigde Staten van Irma Eijndthoven - WaarBenJij.nu New York - Reisverslag uit 418 W 46th, Verenigde Staten van Irma Eijndthoven - WaarBenJij.nu

New York

Blijf op de hoogte en volg Irma

26 Juli 2014 | Verenigde Staten, 418 W 46th

Na een lange nachtrust waren we alle drie om 08.00 wakker .
Nog even lui in bed gelegen , boekje gelezen en Timo een paar baantjes gezwommen te hebben . Gingen we er weer vol tegen aan .
Ontbijt bij de Starbucks met lekkere koffie .
Hebben we kaartjes gekocht voor de hop on / hop off bus , daarmee zijn we toen gereden naar de pier om de boot naar het Vrijheidsbeeld te nemen .
Al naar 2 uur in de rij te hebben gestaan mochten we met de boot mee.
Onze held Bas vond het geweldig. Je stopt naar zijn idee veel te veel mensen op een boot die allemaal wat aan bakboord willen zien , zodat zo een boot helemaal scheef gaat .
Gelukkig gaat Bas dan gauw aan de andere kant staan .
Vanaf daar zijn we naar Ground Zero gelopen . Dat was zeer indrukwekkend het gat in de grond en het mooie nieuwe gebouw .
Het plan was om naar China Town te lopen maar was ondertussen alweer 1630 dus de bus genomen die ons daar oa heen bracht .
Toch weer bij times square eruit om nog naar kleren te kijken en de grote Toys r Rus te kijken met een draaimolen binnen .
Na een stuk pizza gegeten te hebben was het toch weer later dan verwacht
En liggen we nu moe maar volmaakt in bed.
1 ding heeft onze reis mij al geleerd . Plan niet teveel voor een dag . De helft hebben we niet gedaan