Empire State Building - Reisverslag uit 418 W 46th, Verenigde Staten van Irma Eijndthoven - WaarBenJij.nu Empire State Building - Reisverslag uit 418 W 46th, Verenigde Staten van Irma Eijndthoven - WaarBenJij.nu

Empire State Building

Blijf op de hoogte en volg Irma

28 Juli 2014 | Verenigde Staten, 418 W 46th

Gisteren alweer de tweede hele dag in New York gehad.
Nadat we allemaal weer om 0800 wakker waren . Hebben we rustig op de kamer ontbeten ( aan de overkant een handig winkeltje met koffie , corn flakes en yoghurt )
Timo en Bas zijn even gaan zwemmen in het hotel , zodat ik rustig kon douche .
Daarna met de metro naar central park waar we fietsen hebben gehuurd .
In Central Park kwamen we Desiree en Nina tegen die daar aan het hardlopen waren . Wat onwijs leuk om de overbuurtjes daar tegen te komen .
Toen we de fiets weer hebben gepakt , hebben we een rondje gedaan door het park . Op zondag wordt daar veel gefietst en hardgelopen .echt leuk om te doen en nog heuvelachtig ook .
Ergens in upper west lekker geluncht en langs de hudson river gefietst .
Daarna fietsen ingeleverd en weer op de bus gestapt om een rond tour door oa Harlem te krijgen .
Aan het eind toch nog even bij Times Square langs waar Timo en Bas nog kleren gekocht hebben .
Nadat we uitgerust hebben op onze kamer zijn we naar de Empire State building gegaan in het donker .
De rij viel reuze mee en we stonden al snel in de lift naar boven .
De eerste 80 verdiepingen gingen heel snel , daarna nog een korte lift naar boven .
Timo en Bas vonden het eng op het dak en konden er niet echt van genieten . Al moet ik zeggen dat ik trots was op ze dat ze het gedaan hebben .
Nadat we weer heel beneden waren ,lagen we weer moe op bed