Las Vegas - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van Irma Eijndthoven - WaarBenJij.nu Las Vegas - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van Irma Eijndthoven - WaarBenJij.nu

Las Vegas

Blijf op de hoogte en volg Irma

06 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Bryce Canyon City

Na een lange nacht , waren de jongens s morgens klaar wakker ,
Ik had met ze afgesproken dat ze van 10.00 tot 12.00 het pretpark van het hotel in mochten . Daar waren ze wel voor te vinden . Achtbanen , lasergame van alles .
Voor mij even heerlijk tijd voor mijzelf !!
S middags hebben we de bus genomen naar de andere kant van de strip om daarna rustig terug te lopen .
Een nog grotere M &M shop dan New York met een 3 D film !
Een Coca cola winkel waar we 16 soorten hebben geproeft . Mint cola , zo vies .
Ga zomaar door . Schoenen gekochte voor zowel Timo als Bas
En nadat we ergens gereden hadden mochten de jongens rodeo rijden .
Ha ha was leuk , Timo scheurde zelfs uit zijn broek .
S avonds terug bij het hotel toch nog even het pretpark in en na een keer woordenwisselingen lagen we doodmoe op bed !!

• 08 Augustus 2014 - 18:53

Cathy:

Na de rust van Death Valley is het wel een hele overgang naar Las Vegas. Als je over de strip loopt kom je ogen te kort om alles om je heen te bekijken, zijn jullie nog andere hotels van binnen gaan bekijken? Eigenlijk is er gewoon te veel om in één dag te zien en moet je er gewoon nog een keer naar terug over een paar jaar.
    Leuk om te lezen dat jullie zoveel plezier hebben en een woordenwisseling is best te begrijpen, ze zullen vast wel heel moe geweest zijn.