Bryce - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van Irma Eijndthoven - WaarBenJij.nu Bryce - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van Irma Eijndthoven - WaarBenJij.nu

Bryce

Blijf op de hoogte en volg Irma

07 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Bryce Canyon City

Alweer de tweede nacht in Bryce vanavond.
Gisteren hebben we een hele lang dag in de auto gehad (450km) en ik wilde ook nog door de Zion Canyon .
Ook weer mooi maar hield wel op . S avonds rond 1800 waren we pas in het hotel . Waar we weer een uur tijdsverschil hebben .
Toen we wat kleine boodschapjes aan het doen waren . Kwamen we Kevin met zijn familie tegen die net als Bas in de C op Voordaan speelt . Wat een toeval .
S avonds heeft Bas nog gezwommen en daarna natuurlijk nog gekaart .

Vanmorgen hebben we rustig aan gedaan en toen we hier een was aan het draaien waren . Even geïnformeerd hoe het zat met Quad rijden . Dat mocht vanaf 16 !!
Afgesproken dat ik de eerste 200 meter zou doen en dan zou Timo het over nemen want die ene week ....
Hij deed het super goed , volgens Bas die in het midden zat .
Ik moet wel wennen om mij dan over te geven .
Toch heel even uitgerust op de hotelkamer om vervolgen het park van Bryce in te gaan en daar een Navajo loop te lopen . Bas kreeg last van zijn buik dus hebben rustig aan gedaan .
In het begin een Nederlands gezin tegen gekomen waar we de hele wandeling gezellig mee opgetrokken zijn.
Toch pas weer om 1800 terug op de kamer en Bas zich weer wat beter voelde wilde de jongens bij Rodeo rijden kijken . Ach dat kan er ook wel bij .
Stelde niks voor , lang wachten en zielig voor de stieren .
Nu nog een was aan het draaien ( vies van quad rijden en diarree Bas )
En dan mag ik nog kaarten

• 08 Augustus 2014 - 19:01

Cathy:

Haha, lange dagen horen er nou eenmaal bij, uitrusten doe je maar als je weer thuis bent. Zion is wel mooi om even doorheen te lopen of rijden, maar dan is het wel genoeg tenzij je van wandelen en klimmen houdt dan kun je helemaal naar boven naar Angels Landing, maar dat kost wel erg veel tijd. Je hebt groot gelijk dat je bent doorgereden naar Bryce Canyon. Leuk dat Timo toch even mocht sturen op de Quad, je zult eraan moeten wennen dat hij ook ouder wordt :-)
    Wat goed dat jullie die Navajo Trail zijn gaan lopen, het is echt schitterend beneden in de Canyon. Wel jammer dat Bas last heeft gekregen van zijn buik, hopelijk wordt hij weer snel beter.