reisdag - Reisverslag uit Blythe, Verenigde Staten van Irma Eijndthoven - WaarBenJij.nu reisdag - Reisverslag uit Blythe, Verenigde Staten van Irma Eijndthoven - WaarBenJij.nu

reisdag

Blijf op de hoogte en volg Irma

12 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Blythe

Gisteren ochtend toen we opstonden was eigenlijk het plan om weer naar de Grand Canyon te gaan . Maar om daar weer 100 Miles heen en dan ook weer terug voor te rijden voor weer uitzichten was ons teveel .
Op aanraden van hotel gasten gingen we naar de señora slide rocks . Hele mooie canyon wat dichterbij . Helaas daar aangekomen was het hele dal afgesloten vanwege een brand in het voorjaar . Veel verbrande bomen .
Terug gereden naar Flagstatt om daar een aantal kilometers over route 66 te rijden .
Het weer sloeg om , regen kwam uit de lucht . Waardoor we maar gauw een shoppingmal zijn ingedoken .
En daar hadden ze een Victoria Secret winkel . Ja dan vermaak ik mij ook wel .
S avonds rustig aan gedaan om vervolgens vandaag het laatste lange stuk gereden te hebben : bijna 500 km .
Aangekomen bij het hotel allemaal gelijk in het buitenbad gedoken en zometeen rustig uit eten